środa, 12 grudnia 2012

12.12.12.

Każdy dzień jest dobra na ślub :)
Każda pora roku, każdy miesiąc... byle się Młodzi kochali!
Oryginalną datę ślubu wybrała sobie ta para, prawda? :)

Wiem, że już pokazywałam Wam te zaproszenia,
ale zostałam poproszona o zachowanie tajemnicy do dnia ślubu,
więc musiałam usunąć posta a wraz z nim wszystkie Wasze komentarze :/
i dopiero dziś mam pozwolenie na publikację. 

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło,
zaproszenia idealnie się komponują z dzisiejszą datą :)





Zaproszenia powstały z papierów "Summer&Latte" marki Studio75.
Wykorzystałam tu także kilka wykrojników, które znajdziecie w Scrapku,
oraz białą wstążkę satynową z Kreatywnej Pasmanterii.

*
Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny na mojej stronie
i pozostawione miłe słowa :)
Magda.

4 komentarze:

  1. Prześliczne są i jakie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu są cudne!!!!!!!!!!!!!!! A data jedyna w swoim rodzaju, taka do zapamiętania na całe życie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mrrrrrr, no piękne-piękne piękne piękne!

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda