niedziela, 12 maja 2013

Wanilia z jagodami czyli oryginalne zaproszenia ślubne / Weeding invitations in cream

Witajcie,
Dziś chcę Wam pokazać zaproszenia ślubne w pięknym połączeniu kolorystycznym: ecru-fiolet. Wykorzystałam do nich wstążki z Kreatywnej Pasmanterii w trzech odcieniach: fiolet, lila i ecru.


wstążka fiolet:


wstążka lila:


wstążka ecru:


a tu wersja "na bogato" dla rodziców z koronką i motylami :)




Para Młoda jeszcze nie widziała zaproszeń, ale mam nadzieję, że przypadną im do gustu :)
Papier fioletowy to Graphic45 Secret Garden:
 

Pozdrawiam, Magda.

7 komentarzy:

  1. Śliczne - takie delikatne:) Ja ostatnio też bardzo polubiłam pracę z kolorem fioletowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. JUż na FB wpadły mi w oko, przepiękne są! Połączenie kolorów bardzo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się marzą takie świeże jagody z lodami waniliowymi, mniam!!! :)

      Usuń
  3. Serdecznie polecam prace Pani Magdy .Oryginalne, z duszą. Pasja+talent=sukces

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda