poniedziałek, 2 września 2013

Pudełeczko na pamiątki z wakacji / Small box for holiday treasures

Witam się z Wami po dłuższej przerwie,

choć w kalendarzu już wrzesień a za oknem pogoda prawdziwie jesienna, moja dzisiejsza praca przywołuje wspomnienia z wakacji jeszcze :) Przygotowałam pudełeczko na muszelki nazbierane podczas spacerów nad oceanem... Wykorzystałam pudełko po telefonie (szkoda było je wyrzucić :P ), papiery Tilda i tekturki Anemone z kolekcji Lustro Duszy

A przy okazji zapraszam Was do udziału w naszym zlotowym konkursie podczas CraftShow w Krakowie, szczegóły znajdziecie TU :)








7 komentarzy:

  1. O rajeńku! Przecudne pudełko :) Piękny klimat i wspomnienia zachowane na lata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyszło i jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tak pięknym pudełku można przechowywać tylko wspaniałe, dobre i słoneczne wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pasują tekturki Anemone do tych Tildowych papierów. Właśnie, lato się kończy a ja nie miałam kiedy sięgnąć do tych papierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczne, bardzo delikatne i idealne na morskie pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda