wtorek, 4 listopada 2014

Album na roczek Gabrysi

Witajcie,
tydzień ciszy na blogu, ale w pracowni praca wre! Powstały w tym czasie 4 albumy, każdy na inną okazję. Ponieważ jedna moi chłopcy znów mi choruja, siedzą w domu i marudzą, a ja biegam między syropkami, kocykami, rosołkami, a pracownią właśnie i próbuję zapanować nad chaosem, to czasu na robienie zdjęć po prostu brakuje ;/ Postaram się jednak szybko to nadrobić i pokazac Wam ostatnio powstałe albumy. 

Dziś pierwszy, największy, grubaśny album dla Gabrysi. Album składa się z 15 kart 25x25cm, połączyłam w nim papiery Galerii Papieru, Lemoncraft i Tilda, dodałam dużo tekturek ze Scrapińca i ulubioną Dekoracyjną Taśmę. Album jest swego rodzaju pamiętnikiem, znajdziecie w nim miejsce na zdjęcia z brzuszkiem, na test ciążowy i fotki USG, zdjęcia z narodzin i pierwszych najważnijeszych wydarzeń z życia maluszka, jak: pierwsza kąpiel, pierwszy spacer, pierwszy ząbek, pierwszy kroczek, pierwsze święta... Całość bardzo dziewczęca kolorystycznie, mam nadzieję, że spodoba się mamie Gabrysi, a dla niej samej będzie kiedyś wyjątkową pamiątka z dzieciństwa :)










Miłego dnia Wam życzę i... oby bez chorowania!
ArtMagda.

1 komentarz:

ArtMagda